nedjelja, 3. lipnja 2012.

voće i cvijeće

Na putu prema voćarni, u potrazi sa domaćim jagodama za frape, nisam mogla samo mirno proći kraj svih tih procvjetanih ruža :) 
Slaba sam na njih, asociraju me na ljubav i romantiku. Smatram da je cvijeće (bilo da se radi o buketu ili o samo jednom cvijetu) uvijek najbolji poklon. Barem za mene...nikakve materijalne stvari nikad ne mogu reći ono što samo jedan cvijet može. Pogotovo kad dobijete ili poklonite nečije omiljeno cvijeće.
Moje su ruže, volim ih u svim bojama ali baš ovakve, crveno-ružičaste su mi najdraže i zato nisam mogla odoljeti bez da nagovorim Filipa da mi napravi par slika u vrtu :)

koje je vaše omiljeno cvijeće? xx


Ova nam je posebno draga :)


 malo jagoda, malo banana, malo jabuka, soka od ananasa i zobenih pahuljica :) i odmaranje na terasi uz hladni frape...ovo je laganija verzija, ali ako netko voli kombinaciju sira i voća, moj omiljeni recept za takav frape je tu:   http://www.index.hr/rouge/clanak/anina-seksi-kuhinja-recepti-iz-proljetne-kosarice/618359.aspx


Love Angie
xx

3 komentara:

  1. Ovo su mi najljepse tvoje fotografije <3. Apsolutno se slazem za cvijece, pa vise volim kada mi ubere cvijet nego bilo kakav skupocijeni poklon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavan ovaj blog, ne znam jesu li bolje slike ili popratni tekst:)

    www.secret-garden-anita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši